2024-01 Start overwintertrip

1 januari 2024 - Hellendoorn, Nederland

Allereerst willen we alle lezers een gezond en fantastisch nieuw 2024 toewensen!!

Sinds we begin maart 2023 terug waren van onze vorige overwintertrip hebben we weinig ‘lange’ trips gemaakt. Naast dat we erg genieten van onze nieuwe stek en nog met allerlei klussen in huis en tuin bezig geweest zijn, hebben we wél heel veel korte tripjes met de camper gemaakt naar familie en (camper-)vrienden in het hele land. Een ander hoogtepunt was een ritje naar Maastricht om een optreden van Andre Rieu bij te wonen, waarbij we met de camper konden overnachten in de Marina Haven.

Ook hebben we deze zomer met de oldtimer veel ritten gedaan, zowel algemene tourritten als ritten georganiseerd door de Spitfire club. Dat beviel zelfs zo goed dat we begin juni zelf de “Sallandrit” gaan organiseren.

Maar nu vertrekken we dus voor circa 10 weken richting Spanje/Portugal. We hebben verder geen plan, we zien wel waar de camper ons brengt.

Door middel van deze blog kunnen jullie ons weer volgen.

Hartelijke groet, Mia en Anno (én nu ook Sammie)

1. Yvonne&Roel:
    2 januari 2024
    Uiteraard nog de beste wensen voor 2024 en een hele fijne vakantie en we zijn benieuwd naar jullie ervaringen. Geniet er vooral van
  2. Henk & Alice:
    2 januari 2024
    Veel plezier met jullie tocht.😘😘
  3. Sikke:
    Ook de beste wensen voor 2024
    En een mooie en veilige reis
  4. Henny Nijland:
    2 januari 2024
    Voor jullie ook alle goeds voor2024. Veel plezier met jullie reis. We lezen het wel weer. Gr. Ton en Henny.
  5. Gerrie Horstman-Koppelman:
    Jullie ook een goed en gezond 2024
    Geniet van jullie wintertrip.
    Groetjes Henk en Gerrie.
  6. Margot en Co:
    2 januari 2024
    De beste wensen voor het nieuwe jaar, we gaan ons zeker ergens zien dit jaar. Groetjes Co en Margot