2023 juli 1-2 Sail en zo ... (2)

2 juli 2023 - Hellendoorn, Nederland

Op vrijdagmorgen nemen we na de koffie afscheid van L&M en verlaten het inmiddels wat drukker en rumoeriger geworden den Helder. We rijden langs de zee en de duinen en maken een stop bij strand Falga, tussen den Helder en Julianadorp. We lopen naar zee en verbazen ons over de kilometers strand die zo goed als leeg zijn. Ligt dan echt iedereen bij Zandvoort of Scheveningen op dat overvolle stukje strand?? Sammie kan het niet af rennen door het mulle zand en vermaakt zich kostelijk.

We zien ook zeker 3 bordjes die naar camperplaatsen bij boerderijen wijzen ...Wij gaan door naar de kleine camping van Jan in Ursem/Hensbroek waar we wel vaker overnachten. Het is nog even lekker weer om buiten te zitten. In de avond en de volgende morgen is het wat regenachtig. 's Middags fietsen we naar J&J in Heerhugowaard en praten gezellig bij. In de avond, nacht en ook de volgende dag blijft het stormen. Wij reizen dus maar weer af in oostelijke richting. Nog even een stop bij Lelystad en komen een uurtje later weer thuis aan, waar het gelukkig wat minder hard waait.

1. Henk & Alice:
    Mooi uitje . 👍👍
  2. Sikke:
    2 juli 2023
    Wij zijn ook bij Falga geweest begin juni
    heerlijk rustig
  3. Margot en Co:
    2 juli 2023
    Mooi uitje èn wat is jullie nieuwe gezinsuitbreiding een lekker ding.
    Groetjes, Co en Margot